torsdag, november 08, 2007

Vi köpte en ny soffa....


.. man fick välja klädsel och ben och storlek och allt själv. 

Vi väntade i sju veckor, sen fick vi den här. 
Finn ett stort fel!? (Ledtråd: Nej. Vanliga människor beställer sällan en soffa med två OLIKA armstöd)

Det är så mycket man undrar. Vad det INGEN på möbelfabriken som tänkte att "nej, om man skulle ta och kolla med affären om det verkligen är så att kunden vill ha en tresits-soffa med ett högt och smalt armstöd och ett brett och lågt"



Nåja. Det ska ju komma ett nytt armstöd såsmåningom. Och det fick ialla fall AM att skratta så mycket på telefon att det nog var värt det. 

5 kommentarer:

Jonna sa...

Men hjälp! Snacka om måndagsexemplar! =o)

Miasworld sa...

Åtminstone har man något att skratta åt på dagarna...

Anonym sa...

Åh, jag tror jag smäller av Mia!! Den är ju faktiskt ännu roligare än vad jag förställde mig i telefon! *Skrattar återigen hejdlöst!*
Käre värld vad mycket dumma människor det rymms i denna värld... *Tårkar tårarna ur ögonvrån och vrider sig återigen i skrattkonvulsioner*
Ser verkligen fram emot att få se spektaklet live!
Kram
A-M

Miasworld sa...

Om du har tur har det nya armstödet inte dykt upp innan måndag :)

Anonym sa...

OM det "verkliga" armstödet har hunnit komma, kan ni inte vänta med att montera på det så jag får se er haltande soffa (jag kan inte låta bli att tänka på Ringaren i Notre Dame...)innan "the total make-over"??
Skall bli kul att ses, förresten!
Kram
A-M
P.S
Måste bara titta på Quasomodo en gång till...