torsdag, november 29, 2007

200 km/h...

....körde Sabine till slut på motorvägen. Men det hjälpte tyvärr inte.

"Egentligen är det väl kanske inte så konstigt när man flyger så mycket som du gör. Någon gång MÅSTE man ju missa flyget" säger mannen.

Så nu sitter jag här på flygplatshotellet på Frankfurt-Hahns flygplats (för er som aldrig har flugit Ryanair kan jag meddela att det här knappast är världens medelpunkt) fram tills i morgon eftermiddag.

Lite surt. Eller ganska mycket surt faktiskt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, det ska hända förr eller senare. Och man blir ju lite visare...
Så bra att det finns flypplatshotell på Hahn, det hade jag aldrig kunnat tro.

Pappsen

Konsultpappan sa...

DET är en uschlig liten flygplats.
Någon gång när jag hade varit och klättrat i alperna så tvingades jag mellanlanda där.
Tre timmars väntetid.
Även med en mycket bra bok kändes det som ren misär.

Håller med pappsen - du slipper åtminstone ta transfer 30 min till hotell för att fixa natten.

Alltid något. :-)

Miasworld sa...

Det regnar och är grått på köpet. Känns lite misärbetonat. Den här flygplatsen är verkligen skrämmande tråkig, håller med dig!

Kanske är det därför hela väggen övanför sängen är målad blå med ett stort flygplan ditmålat. Så att man inte ska glömma var man är (eller möjligtvis påminnas om att man som tur är på väg härifrån).

Men det finns gratis internet och varm dusch ialla fall. Två plus.

Miasworld sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jonna sa...

Jag förstår inte alls grejen med FRANKFURT-Hahn i Ryan Airs marknadsföring. Vem försöker de lura, liksom? Hahn har inte det minsta med Frankfurt att göra, det lyckas ingen övertyga mig om!