torsdag, december 14, 2006

En hemlig jultomte....

En sista resa innan jul, till Kroatien i morgon. Sen bara två dagars slitjobb... sen kommer julefriden. Det har jag bestämt. De två sista dagarna på jobbet ska jag gå hem tidigt. Och komma sent.

Häromdagen hängde det en liten julklapp på ytterdörren när jag kom hem. Jag blev alldeles nyfiken och glad. I slutändan var det en liten pralinask från husförvaltningen för att vi stod ut med att de i 16 veckor (med start i juni...) plastade in våra balkonger och renoverade fasaden. Men oj vad jag blev glad. Jag tror att jag ska sno ideen till nästa jul - då ska jag tomta lite hos mina nära och kära :)

1 kommentar:

Anonym sa...

trevligt med paket på dörren :)
vi brukar faktist oxå få choklad till jul av bostadsbolaget :)
hoppas att julfriden infinner sig snart hos er! håller på att spela julmusik för fulla muggar ;)