onsdag, december 06, 2006

Bladderblocket - det ultimata redskapet

Med hjalp av min tolk fick jag till ett hyggligt uttal pa mitt rumanska "god morgon". Raknade aven till 6 i morgonens energizer-lek och skrev dagens schema pa rumanska pa bladderblock med hjalp av min ordbok. Kanner mig alltsa lite nojd, man ska ta det i sma steg...

Ar slut i huvudet. En dags utbildning ar sa kul, allra mest nar man ser att de dar sakerna som man har suttit och tankt ut faktiskt ocksa funkar i verkligheten! Men efterat har man ingenting kvar i huvudet, det ar som om man har anvant all koncentration, all energi. Lycklig men trott.

I morgon ska jag jobba med videokamera for forsta gangen. Mest ar jag radd for att jag inte ska kunna hantera tekniken. Jag gillar inte tekniska prylar. Tacka vet jag ett hederligt bladderblock och ett par pennor i olika farger.

Inga kommentarer: