måndag, maj 14, 2007

Det har varit lite stressigt...

... men jag är fortfarande här! Stor deadline på jobbet idag, så en punktforms-uppdatering får det bli.

Sen sist har jag:
- tagit ett morgondopp i turkost vatten i Budva

- gjort världens kortaste mellanlandning i Ljubljana. 15 minuter. Ut ur planet, ett good-bye till flygvärdinnan in i transfer-bussen, in till terminalen, genom säkerhetskontrollen, ut till gaten, in i transferbussen, in i planet, säga hej till.....SAMMA flygvärdinna. Hon kan inte riktigt hålla sig för skratt när hon ser vår förvåning. Flyget Podgorica - Ljubljana fortsätter sedan direkt till Frankfurt. Vi kan i alla fall vara säkra på att bagaget kommer med, man får ialla fall hoppas att de inte har lastat ut det och sedan lastat in det igen.

- haft helgbesök från Sverige med lite vin, lite fika, massa prat och slappande

- lovat i ett svagt ögonblick att springa Göteborgsvarvet nästa år (hör ihop med punkten ovanför). Jag har aldrig sprungit mer än en mil förut. Gulp.

- sjungit två vårkonserter och lyckats relativt bra med mina solo-stycken. Fick fina applåder efteråt som värmde hjärtat.

- skrivit min första autograf :) . Mer om det någon annan gång kanske.

Nej, nu måste deadlinen angripas...

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi tittade på loppet i lördags så då får vi kika efter dig nästa år då ;) signe tyckte att d var mindre roligt så hon somnade...

Miasworld sa...

oj oj oj... vad har jag gjort? :) 21 km är nog jättelångt.... så support längs banan hade nog varit välkommet!!