söndag, maj 06, 2007

Dagen efter

Möhippan blev lysande. Det är alltid svårt att orka hålla igång en hel dag, men vi lyckades riktigt bra. Elli sålde små discokulor till kravallpolisen, vi drack vin i massor, åkte båt i Heidelberg och dansade sedan till klockan 5 på ett av stans större dansställen.

Men ärligt talat - man börjar känna sig lite gammal när de spelar "gamla godingar" på dansgolvet och du faktiskt var med då när de var nya. Jaja, det är lite roligt att dansa till gamla gymnasiedängor också.

Idag lyser solen och jag är seg som tusan. Det blir nog inte så produktivt idag skulle jag tro. Ialla fall har jag lyckats idag att äntligen lägga in ett par länkar till några bloggar jag tittar in på då och då.

Öh.......jag är inte riktigt lika inspirerad i dag som jag var i går på dansgolvet.... jag får nog lägga mig i solen ett tag.

Inga kommentarer: