torsdag, januari 29, 2009

Mina andra hem

Nytt hotell den här gången. VisPas Hotel. I like. Vi snackar MORGONROCK och TOFFLOR. Dessutom nära jobbet och inte allt för långt från stan. Och en bra kaffe på morgonen.

En av mina kollegor väljer att bo på Luna. Jag har också bott där. Ungefär 70 nätter. Sen tröttnade jag, främst på att internet alltid krånglade och deras konstiga försök att alltid få en att betala i cash och inte med kort. Kanske har krånglet försvunnit nu. Det har jag också gjort.

Däremellan har avhandlats Hotel Elat och Hotel Flowers, samt hotell Jazz, som var centralt och bra men med ett lite hopplöst trådlöst nätverk. De har kablar dock. Så K-dude, jag skulle nog satsa på Jazz om jag var du. Om du inte jobbar neråt Stefan cel Mare. Då är VisPas helt klart stället.

2 kommentarer:

Konsultpappan sa...

Internet är viktigare än skön säng och/eller dusch.

Jag kör hellre improviserad stänk-från-handfat:dusch än klarar mig utan den dagliga videokonferensen med lillkillen.

Miasworld sa...

Håller helt med. Jag klarar mig inte utan internet.