torsdag, juli 26, 2007

Jobbgnäll

Alla andra verkar ha semester och klaga över det dåliga vädret, sova länge och grilla.

Själv jobbar jag som tusan. Jo visst, semester på fredag men jag vet redan nu att de kommer ringa mig och kolla ett par grejer, eftersom jag flyger direkt till Sudan efter semestern. Ingen riktigt semester alltså...och jobb, jobb, jobb för tillfället.

Jag kunde varit nämndsekreterare i Arboga.
Jag kunde varit nämndsekreterare i Arboga.

Hm. Det känns lite bättre när man tänker så.

2 kommentarer:

Björnen sa...

"Jag kunde varit nämndsekreterare i Arboga."
Briljant! Jag tror jag lånar den av dig - för regniga dagar framöver.

Miasworld sa...

Det hemska är att det faktiskt, rent teoretiskt, kunde vara sant! (awhhh....) Nja, kanske inte just Arboga, men nämndsekreterare-biten.
Men det hjälper. Verkligen.