lördag, juli 14, 2007

Hej då så länge Sudan - vi ses kanske snart igen

Så är det dags att åka hem. Den senaste veckan har varit så full av intryck. Jag som alltid brukar kunna göra ett rejält kvälls-jobbpass på hotellet har haft svårt att få någonting ut ur mig själv på kvällarna. Efter varje dag har jag varit helt slut i huvudet.

På bara en vecka har jag fått nya vänner här. Träffat så många spännande människor och lärt mig så mycket. Samtidigt känns det ganska skönt att åka nu. Jag vill hem och packa upp i Sverige och njuta av att vara hemma. Ta en kaffe med brollan kanske och shoppa med Marina.

Jag ska bara få på mig mina stödstrumpor, sen bär det av till flygplatsen. I 35 gradig värme... hmpf.....*dra, dra, slita, slita*...... dessutom har jag fått en sån där sovmask som man har över ögonen. Det kändes jättedumt att ta på sig den på planet, men jag sov så skönt att jag tror jag skiter i hur det ser ut.

Uppblåsbar kudde, sovmask, stödstrumpor. Jag är beredd.

Inga kommentarer: