söndag, juli 29, 2007

Att vara lycklig med onda fotter

Tva konserter pa tva dagar och jag ar trott. Efter en kort liten konsert igar hade vi en riktigt lang en idag. 2 x 45 minuter av koncentration, lite mer koncetration, nervositet och hogklackade skor.

Efterat ar man svettig, har ont i benen, hungrig och slut. Men lycklig. Det ar liksom inte samma sorts trotthet som efter en lang dag pa jobbet. Det har ar en battre kansla, man ar full av sjunglyckokanslor. Har njutit av de dar latarna dar koren ar riktigt koncentrerad och foljer varje liten vink fran korledaren. Nar man faktiskt sjunger med en rost fast man ar 35 stycken.

Tre konserter kvar och en hel del fester med sena kvallar och vin skulle jag tro!

Jag ar for trott for att orka luska ut hur man far svenskt tangentbord pa var nya Mac. Jag tror jag struntar i det idag och lagger mig i badet istallet.

Semestern fortsatter!

Inga kommentarer: