söndag, september 30, 2007

Cyniskt

Dagen efter badet sitter vi på ett café i Tbilisi och diskuterar. Jag kan för mitt liv bara inte förstå hur man kan köpa en17-årig tjej som dessutom är hög och full och sen tycka att det är attraktivt. Jag menar, hur får man liksom till det?

Vika fimpar och säger:

"Mia. If you really really need to go to the toilet, would you be willing to pay for it?"
"öh.... yes..." säger jag tvekande.
"For men, its the same thing. They have a need, they are willing to pay for it"

Hallå ni män där ute! Kan ni ge mig lite tro på mänskligheten och dementera det här!!???!!!

3 kommentarer:

Peppe sa...

jag spyr.

Miasworld sa...

M dementerade idag å det kraftigaste i en diskussion. Som M så fint uttryckte det, man kan också välja att pissa i en buske istället, ta saken i egna händer.

Jag vet egentligen bättre än att dra alla över en kam, fiskade mest efter en dementi eller två. Nu har jag en ialla fall. Tack! Värmde!

Anonym sa...

Oj... Vad svarar man... Det är väl den sorgliga, tragiska och skeva inställningen till sex som gör prostitution möjlig, tyvärr...