onsdag, september 05, 2007

Borsta noga varje tand...

..brukade min mamma sjunga för mig när jag var lite och det skulle borstas tänder.

Jag var alltså hos tandhygenisten igår. Hon hade helt perfekta vita tänder som jag avundsjukt stirrade på. Det fungerade jättebra som säljargument, jag kom ut med en ny supereltandborste för 1000 kronor. Med supertandborsten kan man välja olika program och borstar och har tillochmed ett reseetui för resor.

Jag tror att vi kommer bli kompisar, tandborsten och jag (för 1000 spänn är det nog nödvändigt att vi blir väldigt goda vänner).
I går kväll körde jag vanliga "clean"- programmet (2 min, 24 sek. Jo, det finns en tidtagare också), följt av massageprogrammet. Avslutade med "polish".

Finns tandborst-fetischism? I såfall ligger jag helt klart i riskzonen.

Inga kommentarer: