lördag, april 21, 2007

Jag och Richard Marx i Chisinau

Lördag förmiddag och jag häckar på hotellrummet. Solen skiner i Chisinau och tids nog ska jag ge mig ut för en eftermiddagskaffe på Coffee Beans med Cristina. Men först sitter jag här, klurar på en budget för mitt lilla kontor i Sverige och lyssnar på Lugna Favoriter på webb-radio. Förstår inte varför jag inte har tänkt på den möjligheten tidigare. I går natt låg jag i sängen och slumrade till klassiker som "Ingen kan älska som vi" med Tone Norum. Fantastiskt.

Problemet är bara att jag blir lite blödig av alla smörsånger. Men vem blir inte blödig av "Right here waiting" med Richard Marx? Jag kommer bli smörsångens mästare innan dagen är slut.


Om ni inte har hittat sidan ännu, så kolla in på www.couchsurfing.com förresten. En helt brilliant idé, så fort jag kommer hem till Sverige ska jag bli entusiastisk medlem! För tillfället lönar det sig inte riktigt när min tid fördelas lika mellan hotellrum och lägenhet i uppbrott, men hur fantastisk är inte idén? Världen i min soffa - vill ha!!!

Inga kommentarer: