torsdag, april 19, 2007

Gulp

Ibland undrar jag när någon ska avslöja mig. Att jag inte alls är en konsult på riktigt utan bara en fejk som egentligen inte kan så mycket. Som egentligen inte riktigt vet hur hon hamnade här. Som egentligen fortfarande bara är en liten tjej.

Men som tur är vet jag att jag inte är den enda som tänker så. K-dude, som tyvärr har pausat sin fantastiska blogg, skrev till mig en gång att 75% av alla chefer han har coachat också tänker så. Fick mig att känna mig mycket bättre.

I morgon ska jag träffa en delegation från Världsbanken som gärna ville träffa mig för att diskutera Savings and Credit Associations i Moldavien. Jag ska tydligen kunna något om det. Gulp.
Gulp igen.
Kanske känns det bättre att veta att några av dem kanske också är rädda för att bli avslöjade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du kan det där, annars skulle de ju inte vilja träffa dig. Världsbanken det är stort det, själv så var jag på Swedbank i Vagnhärad i går och blev av med topplånet. Ska visst börja pensionspara också, jag har alltid varit skeptisk mot sånt men det var tydligen bra i deklarationen också...
Ps. jag har också pratat med viktiga personer för mitt jobb i dag. Tyvärr. för jag hade hellre legat och läst

Miasworld sa...

Puh... jag gjorde nog inte bort mig ialla fall... kom bara NÄSTAN för sent med andan i halsen och snörvlig... och alla de där SUPERsmarta kommentarerna kom jag naturligtvis på efteråt. Som alltid. Varför är det alltid så?? :) Men jag överlevde.

T-mamman: usch, pensionsspara.... en sån där typisk sak som man vet att man borde, men som man liksom aldrig orkar sätta sig in i...