söndag, mars 25, 2007

SÅÅÅÅ lurad!

Igår fyllde mannen 30. Vi hade planerat ett lugnt firande, bara vi två. Trodde han.....

Hämtade mannens familj på flygplatsen fredag kväll, smugglade in dem på ett hotell i närheten. Minen på mannen när de stövlade in och sjöng på morgonen med presenter och blommor... oslagbart. På kvällen överraskningpartaj på ett uteställe med vänner i massor. Jag tror mannens leende sträckte sig från ena örat till det andra under hela kvällen, och när vi drog oss hemåt framåt gryningen var han lagom berusad men glad och lycklig... och jag var SÅ nöjd att allt gick enligt planerna.

Idag la vi ett brev på lådan till vår hyresvärd för att säga upp lägenheten här. Nu kommer vi snart hem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får GRATTA honom från mig! Kul att det blev lyckat! Hade velat se hans min =)

Miasworld sa...

Ska jag göra!! Han läser nog det här också :)