måndag, mars 12, 2007

I went to London....

...and all I bought was this wonderful dress...

5 kommentarer:

tjejen sa...

vackert! och vilken getingmidja!

Miasworld sa...

det gäller att hitta modellen som gömmer det som behöver gömmas :)

Anonym sa...

Sjukt snygg!!! =)

Anonym sa...

hmm...Biffen goes mannekäng. Du fiskar efter komplimanger, erkänn!!!!!! Okej då, du är vrålsnygg.. Hade varit ännu snyggare om du inte kapat huvudet... eller? HAHAHA You mysterious girl...HEHEHE

Miasworld sa...

Snurran,

jag är ju vanligtvis inte så mystisk eller hemlig, så jag tänkte vara lite hemlig här på bloggen för att väga upp mot det vanliga....:)
JA, komplimanger om klänningen tack! Haha! På senare tid har klänningsköp gjort mig så bubbel-lycklig på något sätt..jag vet, lite konstigt, och det händer bara med klänningar, inga andra klädesplag. Kanske är jag lite konstig...