måndag, mars 30, 2009

Home Sweet Home

Så är man hemma igen, 18 timmar efter taxin till flygplatsen i Accra. Jag debuterade som smygamerikan genom att flyga hem i mysbyxor. Insåg att jag har kommit över att känna mig dum med sovmask på flyget. Insåg att man känner sig dock ganska väldigt dum i mysbyxor när man tar måndag-morgon-8.40-affärsflyget-för-kostymnissar från Frankfurt till Göteborg.

Det känns som om våren är på gång. En så bra tid att vara hemma. Den här veckan ska cykeln för Tjejvättern hämtas. Och så ska vi påta i vårt enda land. Och sitta på balkongen i solen.

Puh....andas ut.

2 kommentarer:

K sa...

M har fått instruktioner om cykeln, så det är bara att komma och hämta. Fast jag föreslår att du väntar till i morgon när jag är hemma.

Miasworld sa...

Fixat och klart - jag kommer imorgon och hämtar. M och jag ska tydligen ge oss ut på en liten cykeltur :)