onsdag, juni 20, 2007

Vill ha semester...

Den senaste veckan har bloggen mest blängt tillbaka pa mig när jag har öppnat den

"Skriv nat da! Va?! Skriv nat!"

Uähh...skrivkramp. Kanske för att jag för tillfället inte gör nagot annat pa jobbet än skriver rapporter. Det är slutrapport och kvartalsrapport och impact assessment rapport och en till liten slutrapport och däremellan ett projektförslag.

Och allra helst... vill jag bara pa semester... sova lite längre varje morgon, kanske ta en kaffe pa balkongen... bara ta det lugnt (ja, just det, dessutom packa ihop allting, fixa en hej da fest, städa ut lägenheten, flytta bohaget 1100 km norrut till Sverige och Göteborg, där packa ut allting, skaffa telefon, internet, bank etc, aka till IKEA...) Men däremellan bara ta det lite lugnt. Snart semester, snart...

4 kommentarer:

Anonym sa...

upupup du glömde inflyttningsfest :) jag o signe var o köpte en baginbox idag ifall du har tur kanske vi sparar någon droppe till dig ;)

Miasworld sa...

det ska börjas i tid...:)

(och självklart inflyttningsfest!)

Jonna sa...

Det låter ju verkligen som... ledighet! =o) Men jag vet hur det är, bara man själv får disponera sin tid och sätta sig med kaffe då det behös så blir allt mycket trevligare!

Miasworld sa...

Man far helt enkelt ta en time out fran alla "masten". Maste jag ha rena fönster om jag hellre vill sitta och slöa pa min balkong en timme? Nej, egentligen inte...:) Sa har bestämt mig för att ta det lugnt i flytten/stormens öga (?).