lördag, juni 16, 2007

Jag är tillbaka i världen

Jag är tillbaka efter tre dagars time out tillsammans med mina kollegor.

Ah... har strategisnackat som tusan, kommit fram till en massa bra grejer och planerat vad vi vill göra i framtiden. Men allra mest har vi haft roligt som tusan. Partaj till fem på morgonen, morgondopp i poolen, hysteriska skratt och små samtal. Assistenterna i min grupp hade samlat ihop till ett halsband till mig. Jag blev alldeles rörd.

Det börjar bli allvar. Om två veckor är vi hemma igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där lät väldigt kul! Själv så har jag varit på Japansk inspirerat SPA med två av mina barn i går och om en vecka är jag i Ungern. Tiden går så väldigt snabbt plötsligt :)

Miasworld sa...

Det var väldigt kul! Känner igen att tiden springer iväg... vad hände med hela våren?? Men jag hoppas jag får lite mer tid i juli att andas ut.