söndag, oktober 26, 2008

Varma ord när man behöver dem som bäst

Så var det dags att ta fram resväskan igen. På tisdag är det utbildning för ett gäng kineser i Tyskland. Som alltid drabbas jag ett par dagar innan av före-utbildnings-skälvan (jag blir stensäker på att min planering är dålig, det är för enkla saker jag tar upp och alla kommer tycka det är tråkigt. Ungefär så. Varje gång. Slår aldrig fel). 

Precis lagom i tid fick jag ett mail från en kollega lite söderut idag: 

"Hi Mia!
How is it going? Just wanted to let you know: I had a meeting with W/A today. One of them, L., asked me to say hi to you, she said she still remembers you as the best trainer she ever had :) "

Det är antagligen inte sant. Eller så har L inte haft så många utbildningar att jämföra med. Men så här två dagar innan man ska upp igen så är det alldeles perfekt timing. 


Inga kommentarer: