söndag, januari 21, 2007

Att packa privat

I vanliga fall när jag reser i jobbet är jag en mästare på att packa fort. Oftast samma morgon. Jag vet precis vad jag vill ha med mig till hotellrummet (de fantastiska georgiska tofflorna från Viktoria, en varm tröja, headsetet till datorn). Har lärt mig att man aldrig reser till Balkan utan skokräm. Har också lärt mig vad det ändå inte är någon ide att jag packar med (skönlitterära böcker)

Men idag ska det packas till skidsemestern. Det går hur långsamt som helst, min hjärna har liksom ingen färdig packlista som laddas ner. Jag måste liksom fundera på vad som ska med. Åh, det är så tråkigt att packa....

Desto roligare är det att se fram emot en vecka med vänner i Österrike! Med 1 av 24 pister öppna lutar det åt att vi får vandra istället för att åka skidor.... det blir nog bra vilket som. Jag har semester!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

orättvist, ni ska på skidsemester och här regnade all snön bort på 1 dag!! Gustav tyckte det var kul att åka pulka i allidall, men han var nog lite konfunderad idag när han tittade ut och allt såg ut som vanligt. Var det en dröm alltihop? Ha det så bra på resan/semestern, hälsn Sofia(Johan i köket och röjer och Gustav sover... lyxhustru?)