fredag, januari 05, 2007

Att ha tjejiga problem....

Jag brukar inte ha så tjejiga problem i allmänhet. Orkar liksom inte bry mig så vansinnigt. I slutändan är perfektion ändå långtråkigt.

Men idag när jag gick till skrivaren började mina stay ups plötsligt hasa betänkligt neråt... i rasande tempo.. det där klistret liksom släppte på en gång... vad gör man?? Man kan liksom inte bara dra upp dem. Skulle ju se lite konstigt ut... och man kan ju inte låta de falla ner till anklarna. Förstår om mina kollegor tittade konstigt på mig när jag i snabb fart gick mot toaletten med båda händerna tätt tryckta mot låren...:) Tjejproblem suger.

2 kommentarer:

tjejen sa...

hahaha, det där var väldigt roligt. ne, tjejproblem är för det mesta lätta att undvika som tur är.

Anonym sa...

Face it, du bor i Tyskland, du har tyska kollegor. Det betyder att du aldrig behöver bry dig. Förmodligen så har du högst trendfaktor på kontoret, by far,(och då är du ändå du...), vilket alltså innebär att om du har stay ups korvade runt benen så har förmodligen resten av dina kvinnnliga kollegor också det veckan efter...