lördag, januari 09, 2010

Tunnan

När man är på smällen gillar Pampers att ge en gratis saker.

Däribland en Angel Care Super Duper No Smell Diaper Dispenser.

Eller en bajstunna rätt och slätt.

Tunnan är gratis - men påsarna man måste ha för att den ska funka visar sig vara svindyra. Men då är man redan fast i behovet av en Angel Care Super Duper...äh, en bra bajstunna helt enkelt.

Som tur är googlar mannen fram en firma i Danmark som gör någon slags piratkopia av påsarna. Vi beställer en hel låda.

Så är det alltså. Helt plötsligt står man där, nöjd som tusan över en stor låda piratkopior av bajstunnepåsar. Ja, livet ändras.


4 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Haha, indeed ..

Anonym sa...

Var sak har sina bekymmer. Det bästa är oftast att skita i dom....


Pappsen

Winnie The Pooh sa...

Ha, ha! Så du gick i den fällan trots allt! Hur många gånger har jag inte RALJERAT över den där f.b tunnan!? När skall du lyssna på "äldre" mer erfarna kvinnor? Puss, gullet! Tro mig; Det kommer fler fällor!
(Och hur känner jag till tunn-fan? Jo, när jag fick ettan så KÖPTE vi en, de verkade ju så smart med icke stinkande bajstunnor.... Med tvåan visste vi att det funkar lika fint med Euroshopers 3-liters plastpåsar att knyta in blöjeländet i och helt sonika slänga i den vanliga avfallshinken i badrummet... Men antistink-tunnan är förståss mycket finare... ;-))
Är du hemskt upptagen på onsdag eller torsdag nästa vecka? Jag tänkte avlägga visit.
Kram
A-M

Miasworld sa...

Jo, jag veeet...men vi fick ju den gratis. Snålheten bedrar visheten, än en gång....

Onsdag inte så bra, är borta hela dan, men torsdag borde funka. Ringer!