lördag, januari 02, 2010

Dagens mest absurda upplevelse

Bröstpumpen.

Behöver jag säga mer?

8 kommentarer:

marina sa...

hahaha..nä du behöver inte säga mer!..det bästa är den b.pumpen man lånar på bb står "alfa laval" på ;)..samma märke som mjölkkossorna har på sina maskiner..

Joster sa...

Haha.. bättre och lättare med mjölkersättning :P

M sa...

men du fick klippt håret. Så det kanske var värt det.

Anonym sa...

Ja, vem skulle annars kunna maskinell mjölkning bäst - oavsett djurslag?

Pappsen agronomen

Anonym sa...

Mia, du behöver inte säga mer...
Det där ljudet från den elektiska bröstpumpen som jag använde i nästan två månader tills Theo orkade äta själv, det ljudet ekar just nu i hela mitt huvud... Hhhuuuuaa!!!

//Linda

Miasworld sa...

Ny upplevelse vill jag säga... men nu har man ju köpt den där dyra pumpen och mina körövningar hägrar i februari, så det är väl bara att sätta igång...

Miasworld sa...

@ Linda: hm, ja, det här är en handpumpad grej, jag räknar med hand-träningsvärk :)

Winnie The Pooh sa...

*skrattar så jag gråter*

(och ja, jag har varit där jag mecd...)