torsdag, januari 14, 2010

Tomt

Det är torsdag i en mycket märklig vecka. När den här veckan började hade jag nämligen ingenting planerat.

Ingenting som i verkligen ingenting.

Inget jobb.
Inga helggrejer.
Inga former av aktiviteter eller möten eller nåt.

Helt tomt.

Jag funderar på när det hände sist. Kanske lågstadiet? Min kalender gick från fullkladdad till alldeles tom på ett par veckor. En frihet som jag inte riktigt är van vid ännu.

Nåväl. Helggrejer planerade och i morgon träffa tjejer som jag lärde mig allt om förlossningens stadier med.

Tom kalender. Nu ska här njutas.

2 kommentarer:

Peppe sa...

Låter helt magiskt emd en fullständigt tom kalender. Grattis!

Miasworld sa...

Tack! Jag försöker inse att det faktiskt betyder att jag kan göra vad jag vill. Ja, så länge vad jag vill också innefattar en knodd och matpauser var tredje timme.