onsdag, april 22, 2009

Det verkar som om maj är en sån där månad när allting händer. Förra året hade jag en vecka när jag lyckades klämma in en resa till Washington, min systers bröllop och flytta till hus. På en vecka.

Nu verkar det vara dags igen. Nästa vecka är jag i Tyskland fram till torsdag kväll. Fredag är det bröllopskalas i barndomsstaden. Jag ska sjunga (MÅSTE ÖVA. MÅSTE ÖVA). Sen är det party. Sen är det lördag. Pappas födelsedag. Och inflyttningsfest hos lilla svägerskan.
Sen är det söndag. Flyget till Nairobi går 06.40.

Och jag vägrar göra avkall på något av det ovan nämnda. Punkt. Det kommer att funka. Punkt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Egentligen borde ju en 61-årsdag ligga risigt till i denna konkurrens!

Tacksamt nedtecknat
av
Pappsen

Miasworld sa...

Näääää inte alls. Fast jag antar att kalaset blir stillsammare än bröllopsfesten :)

Peppe sa...

Du måste börja meditera.

Miasworld sa...

Kanske kan meditera mellan kalaset och inflyttningsfesten? Kan nog klämma in 45min.

Ninde sa...

Wow, intensiv vecka! Eller som man säger i min Hemstad, "vila kan man göra när man blir pensionär.." :)