lördag, januari 12, 2008

Choklad och blädderblock

I morgon är det packa-väskan-dags. Jag har varit hemma en hel månad, och det känns nästan som om jag har legat av mig lite. Känns lite segt att komma igång. Samtidigt är det dags att komma ut ur den här lägenheten. Ut och se världen igen!

Eller tja. Skopje är kanske inte direkt världen. Men helt ok. Dessutom ska jag bo i lägenhet istället för hotell och kanske till och med lära mig att hitta i stan. Och så ska jag träffa I. som kanske är världens mysigaste kollega.

Just det. Jag ska ju jobba också. 4 dagars utbildning med 15 banknissar. Jag har laddat med choklad (det viktigaste attributet för en lyckad utbildning), videokamera och massor av blädderblock. Choklad och blädderblock - utan det blir det ingen bra utbildning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Winnie The Pooh sa...

Vad?

Miasworld sa...

Öh??? Min blogg har blivit träffad av spam? Jag trodde bara att det var mamma, pappa, släkten, ett par kompisar och en handful andra som någonsin uppmärksammat denna blogg :)