lördag, februari 12, 2011

Skidkung

Nä, nu blir det ett mindre pretentiöst inlägg efter det förgående lite väl snusfönuftiga

Vi är på Billingen och jag gör sista tappra försök i skidspåret innan Tjejvasan.

Planen idag var 20 km. Efter 3 km var jag helt slut. Förstod inte varför jag hade blivit så kass på ett par veckors vila. Efter 8 km frågade en sån där Riktig Skidåkare om jag inte heller hade glid (dåligt glid var ett understatement i mitt fall). Då kändes det ialla fall mindre hopplöst.

Nu sova. Imorgon 15 km. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

marina sa...

å fy...mkt fint glid ska vi ha på våra stackars 3 mil :)

Miasworld sa...

Jag höll på att bryta ihop och tänkte att det inte finns en chans i helsike att jag klarar 30 km. Men även Mycket Vältränade Svågern klarade inte av vad han hade tänkt. Jag körde milen på nästan 20 min snabbare dagen efter, kanske säger allt om föret...