lördag, december 22, 2007

Julefrid

Så är det ute, projektförslaget. Klockan 22.30 var det klart. Och faktiskt är det nog det bästa jag har gjort hittills. Jag pallade bara inte med de resterande 30 mailen jag var tvungen att skicka och tog ledigt.  I kväll när jag känner mig lite mer sugen fixar jag dem också. Därmed är Mias humör också betydligt bättre. Mannen har lagat riktig mat och kontoret är uppröjt. 

Så idag kom den, julefriden. Jag har nästan inte gjort någonting på hela dagen. För första gången står det också en julgran hos oss och är hur fin som helst måste jag säga. Så nu sitter jag mest i vardagsrummet och tittar på granen och lyssnar på julmusik. 

God jul på er alla där ute! Familj och vänner som läser här och ni bloggvänner och ni som läser och ännu inte riktigt har gett er till känna....:) 

Inga kommentarer: