tisdag, oktober 27, 2009

Synsk kanske

Snart börjar kanal 5 sända en dokumentär om en relativt stor affär som ligger i mannens hemby dit folk vallfärdar från när och fjärran för att handla billiga plastpåsar, jordnötsringar och dörrmattor.

Vem här förutspådde att en av personerna som de skulle följa under serien skulle vara någon som jobbar på galgningen?* Jag är kanske synsk.


*för er som inte har en megaaffär nära er, så är galgningen det stället på lagret där kläder får galgar och olika galgar även sorteras. Det får nog betecknas som ett klassiskt sommarjobb när man fortfarande bodde hemma.

2 kommentarer:

marina sa...

hahaha men var det verkligen galgningen? tyckte att han sa att han slängde kartonger....det var ett gött jobb tyckte jag mig höra att han sa..du får berätta vad som händer ..jag har fotbollsträning när det går :(

Miasworld sa...

Jag spanade lite på hemsidan och han verkade även jobba med galgar :)