onsdag, september 03, 2008

Har börjat packa

I morgon är det ledig kväll. Inga kvällsaktiviteter. Herre jösses så skönt. Jag tänkte shoppa och äta sushi med en god vän som också är här för tillfället.

Just nu packar jag. När man är borta så länge som den här gången så ligger det något halvt religiöst över packandet. Egentligen skulle jag kunna packa lördag morgon på en halvtimme. Men att börja nu, redan onsdag kväll, så där lite smått, markerar att det börjar närma sig. Man tar fram väskan, packar det man vet inte behövs. Det känns som om det är närmare hem då.

3 kommentarer:

Fru Tattoo sa...

Socialt utsliten, det var ett bra ord. Jag är också socailt utsliten orkar knappt träffa några människr och inte skapar jag några nya vänner heller.
Det verkar som om jag är nöjd med att ha en som jag umgås mitt i mellan mycket med och sen telefonkontakter med de andra få som är mina vänner....

Winnie The Pooh sa...

Tjoho!
Äntligen på väg hem!
har jag saknat dig, eller har jag saknat dig!
Jag pyser till Barcelona på söndag och kommer hem på onsdag. När kan vi dejta?!
kram
A-M

Miasworld sa...

Fru tattoo: ja men det är ju lite så. "Socially tired" är så det kallas bland mina kollegor här. Jag orkar för tillfället bara umgås med människor som jag kan vara tyst och sur med. Behöver nog sova en dag eller två innan jag är mitt vanliga jag igen.

Fru R: men när jag har sovit, så är det klart att vi ska dejta!! Känns som om jag har varit borta i all evighet. Litet logistiskt problem dock - jag är hemma till lördag morgon, sen sticker vi på semester (fattar du? Vi ska ha SEMESTER!!). Alltså låter torsdag som enda möjliga dagen. Jag ringer dig!