fredag, augusti 15, 2008

Nä, så spännande blev inte veckan

Det börjar närma sig årets sommarkurs. Om en vecka sätter det igång och jag börjar bli lite lagom exalterad. De senaste veckorna har jag haft svårt att känna suget, men nu jäklar.... ska bara lägga dagen på att förbereda mina egna utbildningsdelar. Har haft fullt upp med att jaga andras och koordinera och maila och gud vet vad.

För övrigt är veckans höjdpunkt (tog bara tre år) att vi har lyckats beställa en förstoring av ett kort från bröllopet. Kanske får jag tillräcklig inspiration från Fru R för att sätta igång med albumet också. (Kan man ha som mål att få till det där albumet inom 10 år? Jag tycker det känns rimligt)

2 kommentarer:

Winnie The Pooh sa...

Ja, tio år känns rimligt... Det kan gå, om man jobbar på lite.
Vi kanske skulle göra varandras album?
Kram
A-M

P.S
Är du hemma tillräckligt länge för en fika nå´n dag?

Miasworld sa...

Är du riktigt säker på att du skulle låta mig göra ditt album? :)

nä, inte tillräckligt länge den här gången, åker till Tyskland i tre veckor idag...