onsdag, augusti 29, 2007

Fortfarande stendött

Nää... det gar inte. Det kommer inte ut ett enda ord. Jag tror mitt huvud pa ett fullkomligt anarkistiskt sätt har tagit bloggsemester.

Jag skulle kunna skriva om att jag har bokat en veckas semester i Georgien, att det ska bli skönt att aka hem pa lördag efter en manad i kappsäck, att jag kanske kanske ska fa jobba i ett projekt i Sri Lanka (men det är sa manga "kanske" involverat i det att det knappt räknas...), eller att jag nog maste börja jogga pa allvar om det ska bli Göteborgsvarvet i maj...

Men nej. Här kommer ingenting ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, du ska ut och jogga du! Själv sprang jag igår och idag är det träning igen. Vi kanske ska utöka vadet till att även gälla ett pris för segraren?!

Vadå, Sri Lanka, när ska du vara hemma och umgås med alla vänner? Jag vill ju dansa snart!

Kram

Miasworld sa...

Gulp...maste ut och springa.... räcker nog med vadet att ta sig runt för min del, man ska inse sina begränsningar...

Sri Lanka, njä, det blir nog inget skulle jag tro. Jag vill ocksa vara hemma lite.

JA, dansa! Jag längtar hem!