tisdag, februari 02, 2010

Skulle bara säga

att jag gillar snö.

Det var allt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är hjärtligt välkommen och skotta fram vår bil imorgon bitti kl 5.30. När du ändå håller på så kan du ju skotta garageuppfarten och gången till dörren så vi kommer ut. ;-)

Behöver jag säga att jag vill ha vår?

/Linda

Miss Baglady sa...

Ja, snö är så bra.

Miasworld sa...

OK, just 5.30 kanske inte. Annars hade jag rätt så kul när jag skottade igår. Och så är det ju så FINT jämfört med regnet och slabbet som vi brukar ha här...

Snö är bra. Jag längtar till skidbackar. Nästa säsong så....

Ninde sa...

Jo snö är fint. Fungerande snöskottning är ännu bättre...

Miasworld sa...

Haha, jo....jag bestämde mig för att lita på snöröjningen och ta promenad med barnvagn igår. Inte så smart, men bra träning genom alla snövallar och oskottade gator..

M sa...

Nästa år!