söndag, juli 13, 2008

En doft det var ett tag sen man kände:

Tysk flygplatstoalett. Det verkar vara en och samma firma som leverar rengöringsmedel till allihop.

Det känns att det var ett tag sen den senaste resan. Som vanligt är jag ganska osugen på att packa när jag ska åka, men väl på flyget börjar jag bli jobbsugen. Känner mig till och med helt ok med att det nog blir kvälls och nattskift för att bli klar med en del saker.

Två veckor Chisinau på schemat. Jag tar nya tag och har bokat ett nytt hotell. Det gäller att variera sig, framförallt hotellfrukostar har en förmåga att blir riktigt urtråkiga efter en vecka. (Är inte det konstigt? Hemma äter jag nästan samma sak år ut och år in, men på hotell blir det tråkigt efter en vecka. En diskussion för en annan gång kanske).

Inga kommentarer: