måndag, mars 03, 2008

Självspäkelse

Ibland blir liksom hela tankekedjan fel, har det hänt er?

Så här:

"Nejmen vad är det här för gympass, bodytoning... om man bara skulle ta och boka in sig och testa" (FEL FEL FEL)

"Jaha, det är 90 minuter och inte 60....tja, men det kanske är bra att träna lite extra" (FEL FEL FEL FEL FEL FEL!!)

"Jaha, jag tar och bokar här då" (NEJ MIA, NEJ!!!)

Har just genomlidit 90 minuter bodytoning. Om inte du heller lockas av att i hysteriskt tempo luftboxas fram till att ledaren skriker:
ARMHÄVNINGAR!!
varpå alla kastar sig på golvet och hysteriskt börjar pumpa.Om du inte lockas av det så är inte bodytoning din grej.

Slut på testet.

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Blev klart botad från alla sådana lockelser =)
Nöjd nu och ont i morgon brukar vara resultatet.
Hoppas det inte blir för illa.

Anonym sa...

vart tog alla strechövningar med snygga tjejer i tråkåer vägen. Jag bara undrar. Tycker inte att man ska använda falsk marknadsföring och kalla nåt för bodytoning om det eg. bara är ett jä-la tufft massivt stunk och pust pass...

Nää, nästa gång jag läser om bodytoning så har jag sedan länge glömt de där utlovade tjejerna i trikå som skulle göra några stretchövningar.

Miasworld sa...

B-belly: kan fortfarande gå som tur är :) (ps. välkommen hit!)

M: stretch - nej. snygga tjejer i trikåer - japp. Massor. Och så jag då.