tisdag, augusti 24, 2010

En föraning inför november

Jobbet närmar sig lite så där långsamt.

Fick första projektet igår så här lite i förväg. Nästa år blir det...dada! : Georgien. Jag tänker vansinnigt god mat, gott vin, återse Tbilisi (denna gång dock försöka att inte hålla på att bli upplockad som prostituerad av man i Lada), återse mycket god vän. Göra värsta utbildningen, lära mig saker, köpa nya tofflor (Georgiska tofflor! Det bästa som finns! Jag ska köpa en kasse med mig hem).....mmmm, det kan nog bli bra det här....

2 kommentarer:

Marina sa...

Å va bra!! mina tofflor har blivit väldigt slitna!! o jag funderade på det igår om inte mia skulle åka dit igen så jag kunde beställa ett par tofflor. Jag lägger en beställning på ett par tofflor meddetsamma :)

Miasworld sa...

Check, lovar att ta med ett par eller två!