måndag, augusti 03, 2009

Det som inte skrevs

Alltså, det har ju varit ganska speciella månader det senaste. En massa nytt som det inte riktigt kändes som att det var läge att skriva om här just då, i kombination med massor av resor.

Om ni känner att ni har missat något, så saknas kanske upplyftande blogginlägg som:
"Hur illa kan man egentligen må under ett myggnät i Nairobi?"
"Jag orkar inte skriva så mycket just nu, för jag sover ungefär 14 timmar om dygnet"
eller en klar favorit:
"Idag har jag sprungit ut från möten för att hänga över toaletter på Kosovos Centralbank"
(just det där var kanske inte min favoritdag på jobbet....)

Fast just det där är ju ganska oviktigt. Jämfört med den första riktiga buffen därinifrån, eller när man insåg att det nog faktiskt är på riktigt. Och nu när jag mår bra igen tycker jag det verkar som om man vid graviditet har utrustats med ett särdeles skitdåligt närminne. Egentligen, om man tänker efter, så var det ju inte alls särskilt jobbigt.

2 kommentarer:

Joster sa...

Skönt att illamåendet gått över, för mig kommer å går det fortfarande trots bara åtta veckor kvar. Å det e sant att man glömmer fort.. hur sjutton vill man stå ut ytterligare en gång, plus att man e jämt och ständigt förvirrad.. :P

Miasworld sa...

Seaband - har du testat? Antar att du har. De fick mig upp ur soffan efter en veckas sängläge. Mia likes. Kanske är jag lite kär i mina Seaband.