söndag, juni 28, 2009

Get ready....

Ni som har läst här en hel massa eller som kanske känner mig även i kroppslig form vet ju att en gång om året är det dags för sommarskolan. I kort kan man säga att det är för mig årets viktigaste utbildning; man tar 30 deltagare på chefspositioner från hela världen och samlar dem i ett klassrum. Sen kör man.

För varje år har jag tagit över en bit till av utbildningen för att i år för första gången officiellt vara med på listan över faculty. Det känns roligt. Men nervöst. Och alldeles typiskt att de senaste månaderna har varit så kaotiska att jag har haft färre timmar för förberedelser än jag hade tänkt. Så nu är det en vecka kvar och så vansinnigt mycket kvar att tänka på och gå igenom.

Tjahaja, det är väl bara att sätta igång då. I morgon är det kontoret i Frankfurt som gäller.

Inga kommentarer: