tisdag, maj 19, 2009

Grått är det nya svart!

Hemma. Mmmmm. I like.

Det bästa är att det inte händer så mycket liksom. Vi åker till ICA Maxi. Mannen lackar en ny golvlist. Jag slänger in en tvätt. Jag går och tränar. Mannen kollar på sporten och jag får fotmassage (det är fortfarande den ABSOLUT bästa deal jag NÅGONSIN gjort i hela mitt liv, att sport = massage. Så här en massa år senare är jag fortfarande så vansinnigt nöjd med denna snilleblixt).

Ja, sen händer inte så mycket mer. Just det, jag borde ju rensa landet också.

Grå vardag. I like.

5 kommentarer:

Peppe sa...

Sweet. Synd att min man inte kollar på sport, det låter son en fantastisk deal med massage under sport.

Miasworld sa...

Peppe, hitta ett intresse ni inte delar. Sen väger du upp den tiden med massage. Du är en bright kvinna, det är bara en fråga om en god portion kvinnlig list :)

Miss Baglady sa...

Tack för tips. Jag snor den dealen om det är ok:)

Ninde sa...

Grymt impad av din list där. Snor också idén för ev. framtida bruk om det är okej? :)

Miasworld sa...

Vi kanske kan starta en Facebookgrupp på det här ämnet :)