söndag, april 06, 2008

Är jag också en datanörd nu?

Det kan vara farligt att spela Wii. Igår fick jag en rejäl dask i nedre skinkregionen av Fru Raimer när hon försökte få till en bra backhand. 

Sen på natten berättade mannen att man kan köpa till gamla Nintendo-spel. Jag blev alldeles till mig (Super Mario Bros 3!!! Jag var ungefär hur bra som helst på det!). Mannen insåg att ett sånt här tillfälle kunde man bara inte missa och köpte raskt hem det. 

Super Mario Bros 3. Mmmm.... 02.15 gick mannen och la sig medan hans fru var tvungen att sitta kvar och spela för att klara av vattenvärlden. Omvända roller skulle man kunna säga. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahah...japp nu är du oxå en nörd ;) fast jag vet nog inte riktigt om super mario bros räknas ....

beerbelly sa...

Hehe låter kul. Wii tycks lite väl våldsamt bara.
Du kan sova lungt det räcker inte med wii för att vara nörd längre =)
Ha en bra speldag!

Winnie The Pooh sa...

Ååååh! Jag skulle ha stannat kvar!!
Ring mig när ni köper tvåan, j-lar vad bra jag är på att döda den dör filuren i slutet! Har liksom klarat hela spelet på ETT LIV!! Hajja´ru! ETT LIV.... Det är stort...
Tack för igår! jag har träningsvärk i höger axel efter mina stenhårda servrar igår... ;-)

Miasworld sa...

Puh, det verkar som om den enhälliga åsikten är att jag inte har kommit till nördstadiet ännu :) Tack för det!

AM: Ahhhhh....vi slänger ut männen och har dataspelskväll! (det var kanske inte direkt en väntad replik från mig? lol)