lördag, april 05, 2008

Olika barn leka bäst

Vi är ganska olika på många sätt mannen och jag. 

Även när det gäller det här med huset och flytten. Jag förbereder mig mest genom att hoppa upp och ner och pipa förtjusta utrop om pianot som jag kan köpa. Mannen planerar och planerar. Det planeras hur möbler eventuellt skulle kunna passa in och så finns det en reservplan hur man skulle kunna möblera om plan A inte skulle fungera. 

Det är tur att man har någon som planerar. Själv är jag alldeles för upptagen med att hoppa upp och ner och tjuta "piano piano" med jämna mellanrum. 

2 kommentarer:

beerbelly sa...

Hehehe ja det är nog bra att någon funderar. Entusiasm ska inte nedvärderas ändå förstås :)
Kan ta väldigt lång tid med inflytt om bägge bara står och hoppar..
Ha en bra helg!

Miasworld sa...

Det var nog en bra analys av vårt äktenskap i stort tror jag :) Och tack för eskimåerna, de gjorde helt klart min morgon!