onsdag, februari 14, 2007

Att fira eller inte fira...

Sedan rätt länge gör jag något som nästan är halvt förbjudet.

Jag bojkottar Alla Hjärtans Dag.

Nej, egentligen är jag nog ganska romantisk, det är inte det. För mig känns det bara så konstigt att jag JUST på den här dagen ska vara extra romantisk. Sorry, det kommer inte på beställning från den här tjejen. Romantik kommer på känsla. (av det skälet var också mitt frieri till mannen ganska spontant för ett par år sen - det var ett tillfälle när det kändes rätt).

Jag vägrar köpa konstiga gosedjur och hjärtan till min man. Ärligt talat, han vill nog ändå inte ha dem skulle jag tro. Restaurang, blommor... jättegärna! Men isåfall en dag när mannen känner för att ge mig blommor.

Fram för mer romantik ALLA dagar!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det idag?

Även ofrivilliga "bojkotter" funkar. Och enkelt, samvetet blir ju inte ens inkopplat i systemet, det ligger på hårdddisken..

Pappsen

Anonym sa...

HAHA, den var bra!
Låter precis som min pappa!

Miasworld sa...

Kanske är det ett familjedrag?!

Anonym sa...

mycket troligt!