måndag, oktober 16, 2006

Jetsetfasoner

Ibland far man liksom för mycket av det goda... Jag har inte varit med sa lange i konsult-svangen. Uppskattar fortfarande att resa. Men det har veckan blev liksom lite för mycket. Var i Barcelona i helgen med familjen (fantastisk stad!!!). Kom tillbaka söndag eftermiddag, tillbaka pa flygplatsen söndag kvall för att ta flyget till Budapest dar jag sitter nu. Tva dagar konferens, i morgon vidare till Belgrad via Zurich, sen tre timmar bil till Cacak, tva dagar utbildning, tillbaka till Belgrad, flyget tillbaka till Frankfurt fredag kvall..

Tittade tranande pa min egen sang i söndags eftermiddags nar jag var hemma... konstigt att vara hemma sa kort. Men allra konstigast blickar fick jag fran busschauffören som kör flygbussen mellan Darmstadt och flygplatsen. Akte fran flygplatsen vid halv fyra tiden till Darmstadt. Fyra timmar senare var jag tillbaka, nu nyduschad med halvblött har och halvvags ny outfit. Funderade pa vad busschauffören trodde att jag hade för jobb. Det enda som kom upp som logiskt i mitt huvud var lyxprostituerad. Toppen. Ibland ar mitt liv en parodi pa sig sjalv...:)

Inga kommentarer: