tisdag, oktober 31, 2006

En sista bild från helgen och en hemlig present



Ungefär så här bra var vi på dansgolvet i helgen. I alla fall nästan....:)

Tillbaka till vanliga livet. Bara ett par dagar kvar till långhelgen planerad i Sverige... har blivit så rastlös numera, ett par veckor i stöten på kontoret utan några resor och jag känner mig helt plötsligt fastlimmad i stolen. Men ett litet under hände den här veckan på kontoret: helt plötsligt stod det en skrivare på mitt rum en morgon. Tillbringar normalt minst en halvtimme om dan bara med att springa fram och tillbaka till skrivaren (mitt rum är allra längst bort...), så den är väldigt välkommen. Frågan är bara var den kommer i från? Det finns ingen här som har egen skrivare... Ska man vara snäll och ge tillbaka den till IT avdelningen, eller ska man bara behålla den och njuta...? Det är frågan... det kan ju vara sa att det är någon som låter mig först njuta av den förbjudna skrivaren, därefter vänta ut att jag långsamt skapar ett beroende för att slutligen, när jag är helt fast, utnyttja situationen för utpressningsförsök... hm... ska nog ialla fall koppla in den...bara ett litet tag....

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!
Den där bilden gjorde min dag! Men hur kunde du bara vara så taskig och säga att min dirty dancing-dans såg ut som farbror Frej...?!
Det kändes i alla fall bra just då!!

Miasworld sa...

Det VAR bra också! En dansprimadonna som du gör väl bara bejublade framträdanden!? Till nästa gång får vi öva på lyftet ordentligt. Då kan vi verkligen snacka om att reagera på dansgolvet!!!

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra