söndag, juli 10, 2011

Tillbaka

Jo, jag tog en paus. Eller rättare sagt, jag hamnade i en månad där jag inte hann hålla inboxen på jobbet i tukt och förmaning och nånstans där när man bara inte HINNER svara på ens små, korta mail så blev allt extra borttaget. Bloggen. Stryka. Höra av sig till folk. Tandtråda.

Så jag hängde i Kambodja, åkte hem, jobbade, tog familjen med till Frankfurt bara för att lämna dem där på egen hand två dagar när jag istället lite spontant drog till Moldavien. Sen hängde vi i Tyskland en vecka tillsammans och sen jobbade jag dag och natt två dagar hemma och sen - semester.

Två veckor att ta hand om sig själv lite. Tänkte satsa på enorma mängder blöta pussar från Knodden, massor av tid men vänner och familj. Lite salta bad på toppen.

Och tandtråda också. Ska tandtråda ordentligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen! Det är så härligt att läsa dina blogginlägg fast jag är alldeles för dålig på att skriva kommentarer. Men det är ju det där om att ha tid...
Du påminde mig, nu måste jag också gå och tandtråda! :-)
/Linda (svägerskan)

Miasworld sa...

Det där med tandtrådandet...funkar hittills mycket dåligt :)