fredag, mars 11, 2011

Hell week over

Två minuter till midnatt och det verkar faktiskt som om jag har tagit mig igenom mina två riktigt överjäkliga jobbveckor. Jag har balanserat en aldrig sinande tickande inkorg med saker som jag är försenad på, med totalt åtta dagar hålla kurs på en 10 dagars-period. Ja, och så i kombination med att försöka skriva ett projektförslag och hitta konsulter till det. Och så var det ju det där att en av veckorna var jag i Tyskland med familjen och hade gruppmöte och möte om det ena och det andra.

Men nu. Kanske lättar det en vecka. Väskan är packad för hemresa och jag längtar efter min lilla familj så jag håller på att gå åt. Det här med att resa som tusan i mars och april - jag känner redan att det suger mastodontmycket.

Vad det är svårt med balans i det här jobbet.

Inga kommentarer: