torsdag, oktober 07, 2010

Nästa vecka: smärta

Jag ska till tandhygenisten nästa vecka. Just daglig tandtrådning kanske inte har stått högst på prioritetslistan det senaste året. Undrar om man kan tandtråda i kapp på en vecka eller så?

Högst otroligt skulle jag tro.

Alltså väntar sisådär en timme tortyr med en glad tandhygenist som rotar runt i mitt blödande tandkött med en sån där krats.

Jag fick beröm under förlossningen på att jag var bra på att slappna av och andas igenom smärtan. Det har jag lärt mig hos tandhygenisten.

Tisdag nästa vecka. Verkar bli en toppendag.

3 kommentarer:

Benved sa...

äh jag bruka börja tre dagar innan och det går bra förutom en vänlig kommentar om att jag ska använda tandtråd oftare hahah
men någon tandhygenist har jag inte behövt träffa sen barnen var små och då var det ju inte mina tänder som var intressanta.
Eva

Linnea sa...

Usch då. Lycka till!

Ninde sa...

"det har jag lärt mig hos tandhygenisten" *lol*

..och du? Det kunde ha varit värre. Ska operera bort en bökig visdomstand. På s j u k h u s. I'll take the tandhygenist anyday over that.

ps. Fast å andra sidan. Då är förlossning piece of cake i jämförelse då? (snälla säg ja på det nu. Ifall man nångång i framtiden skulle vilja skaffa knodd. Istället för valp ;)