fredag, oktober 15, 2010

Dagen D

Så här är läget:

om två veckor börjar jag jobba igen. Då behöver jag ett rum/kontor. Jag tvivlar på att det går att jobba hemifrån längre med en snart årsgammal Knodd springande runt runt i huset.

Jag har kanske nästan ett kontor. Om bara den något seniore ägaren bestämmer sig någon gång. Helst för ett ja.

Jag ska dit i eftermiddag. Antingen kommer jag hem tokglad och börjar packa hemmakontoret på stört. Eller kommer jag hem i panik med två veckor kvar till jobbet börjar och ingenstans att ta vägen.

Håll tummarna hörni.

3 kommentarer:

Andreas Ekström sa...

Åldrig ägare med tom central lokal... Hm... Ska du flytta in hos Norra Halland!?

Miasworld sa...

Här kommer det officiella tacket för hinten: TACK TACK käre kusin!

Japp, vet i katten hur jag lyckades, visste inte ens att jag hade så stor övertalningsförmåga, men nu har jag ett rum att flytta in i på NH :)

Andreas Ekström sa...

Grymt! Hälsa Kristian så mycket från mig.