fredag, november 04, 2011

Lite gnäll

Vilken särdeles tajming att jag just nu känner mig lite halvrisig när taxin hämtar mig 05.00 (det fanns en tid jag tyckte att det var mitt i natten. Eftersom Knodden däremot tycker att allt från 05.15 och framåt är morgon, så har man ändrat perspektiv skulle man kunna säga).

Var var jag nu? Jo just det. Taxi i morgon bitti 05.00 för avfärd mot Landvetter och Bryssel och slutligen Chennai. Och ett schema för veckan som innefattar tre dagar utbildning i Kancheepuram och sen en massa andra saker och sen åka hem. Ingen rast, ingen ro. Det är verkligen INTE läge att må risigt nu.

Sista längre resan på länge. Känns bra.

Dessutom har jag ju tryckt ut lite roliga excel-ark så jag kan ägna flygresan åt lite controlling. Mmmm. Kan det bli bättre. Vis av erfarenhet har jag också handlat massor av snacks och mat. Sist fick vi nämligen ingen mat på sex timmar när jag flög den här rutten. Sånt klarar inte jag.

Slut på gnäll, nu ska jag skicka de där mailen som jag har dragit mig för lite hela veckan och sen packa ihop och gå hem till min familj.

Inga kommentarer: